Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 09:58 - Началото на края...
Автор: sailas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.11.2010 15:50


Ден 1ви...
Всичко започва непривично рано в понеделник сутрин. За някой хора е поредния понеделник, за мен това е денят в който се събудих няколко часа по рано от обикновенно с мисълта, че от днес нещата ще се променят.
И така, решението да спра цигарите от днес не подлежи на коментар.
Направих си сутрешното кафе и тук се сблъсках с първия път в който казах НЕ.
Естествено съзнанието ми до голяма степен е заето именно от това чувство на напрежение от предстоящото.
Разлистването на обичайните сайтове с кафето бе заменено от търсенето в гугъл на простите думички "отказване от цигарите" . Прочетох куп глупави съвети и един смислен - направи си онлай блог в който да описваш всяко  свое желание и гордоста от превъзмогването му.  И така след дълго време четене на чужди постове и аз си направих блог, Не ме интересува дали някой го чете или не, този блог е за мен а не за троловете и всички останали скептици.
Искренно се надявам  постинга ми да продължи през изминалите дни до осъзнаването, че вече не ми е нужен. Надявам се съзнанието ми да се изчисти от този безмислен порок възможно най-скоро. Всичко ще приключи, когато без да се замислям или съмнявам кажа гордо "АЗ СЪМ НЕПУШАЧ" на никотинови лайна.

И така изминаха първите 6 часа от моя нов живот. Не мога да кажа, че ми се пуши повече от обикновенно за разлика от всичко останало. Ям като разпран, студена пот избива по челото. Общо взето хем ми е приятно, че ще променя тази рутина хем ми е малко странн. И се замислям предимно над въпроса: В колко зависимости сме се впуснали през последните години без да осъзнаваме. И отговора ми е още по странен, дали наистина при излизането от тях се чустваме по добре и ставаме по добри или се превръщаме с всяка изминала минута в това от което сме бягали с тези зависимости.




Тагове:   непушач,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sailas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9985
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930